0 ₴
Зробити замовленняЧуттєва краса може поліпшити ваш розум і тіло
Продукти, що викликають умиротворення, нікуди не дінуться.
Якщо ви нещодавно додали лаванду в гель для душу або розпилювали евкаліпт у ванній кімнаті, ви не самотні. Протягом декількох тижнів я поливала свій душ евкаліптовим маслом, щоб боротися зі стресом, вигоранням і змінами в соціальному житті, поки я живу в постпандемічному світі. Це не випадково. Моя сестра сказала мені, що практика перенесе мене в більш щасливе і спокійне стан, і вона була права.
З тих пір я додала в свій розпорядок надм'які креми для тіла, солі для ванн, що сприяють сну, і масла з запахом літа, щоб допомогти мені знайти своє щасливе місце. Експерти називають цю тенденцію чуттєвою красою, і це ідея про те, що продукти створені для того, щоб викликати щасливі емоції і дозволяти піти від повсякденної рутини. Цей засіб для миття тіла допомагає розслабитися після інтенсивного тренування, а спрей для подушок допомагає краще спати ночами. Попереду ми поговоримо з Андреа Харрісон, віце-президентом з продажу товарів для краси та особистої гігієни в CVS Health, і засновником Shen Beauty Джесікою Річардс, щоб обговорити їхні думки про сферу сенсорної краси.
Що таке Чуттєва краса
"Сенсорна Краса залучає всі аспекти ваших почуттів, від дотику до запаху", - говорить Річард. - Це глибоке розуміння того, як люди сприймають товари і як вони закохуються в бренди, які відкриваю». Сенсорна краса може полягати в глибоко пахнучому ароматі, текстурованому маслі для тіла або бомбі для ванни, або навіть в свічці, яку Ви купили під час відпустки. Подумайте: ваш улюблений ванільний скраб для тіла, який миттєво перетворює вашу ванну в спа, або ваш бальзам для м'язів з кокосовим горіхом, який допомагає зняти напругу.
Розквіт чуттєвої краси в 2021 році
За словами Харрісона, Чуттєва краса в минулому році була пов'язана з психічним здоров'ям більше, ніж будь-коли. «Здоров'я та краса стали нерозривно пов'язані, і більша частина благополуччя під час пандемії була пов'язана з самообслуговуванням», - пояснює вона. "Ось де з'являється Чуттєва краса. Це категорія, яка приносить користь психічного здоров'я від самообслуговування на новий рівень, забезпечуючи також заспокійливий або надихаючий ефект».
У минулому році покупці вибрали сенсорну косметику, щоб протистояти тактильності і людському дотику. Онлайн-опитування жінок у віці від 18 до 35 років, проведене спільно з CVS і медіа-психологом доктором Памелою Ратледж, показало, що простий акт інвестування в себе через дії по догляду за собою може допомогти протидіяти негативному впливу. Результати також показали, що 83% жінок погодилися, що вони відчувають себе краще, коли займаються косметичними процедурами. «Це також показало, що турбота про себе може забезпечити полегшення, пов'язане зі станом здоров'я, від психічних наслідків підвищених відеодзвінків і споживання соціальних мереж», - говорить нам Харрісон. Сенсорна косметика дає нам можливість заспокоїти наш розум, нагадуючи нам про те, що про нас варто піклуватися про себе.
Переваги чуттєвої краси
Турбота про себе і інвестування в своє психічне здоров'я стали неймовірно важливими, і Чуттєва краса - один із способів домогтися цього. «Це допомагає клієнту зрозуміти, як він хоче виглядати або пахнути", - пояснює Річард. «Це занурює його в глибоке коріння краси і зачіпає саму суть того, чого він жадає». Ваша косметична процедура також може служити особистим проведенням часу і розслаблюючій віддушиною після напруженого робочого дня або робочого дня.
Чи виживе ринок сенсорної краси?
Якщо зростання турботи про себе і дестигматизації психічного здоров'я за останні два роки є будь-яким ознакою, ми говоримо, що Чуттєва краса нікуди не дінеться. Гаррісон каже, що Чуттєва краса-це продовження турботи про себе, і немає ніяких ознак того, що вона сповільниться. У міру того, як ми продовжуємо орієнтуватися на загальне самопочуття, сенсорні косметичні продукти, орієнтовані на догляд за собою, запахи і враження, можуть значно сприяти управлінню тривогою і зняття стресу. Думайте про засоби сенсорної краси не як про останню інстанцію, а як про профілактику і, в цілому, як про доповнення до повсякденного життя.