0 ₴
Зробити замовленняДослідження показують, як 2020 рік назавжди змінив естетичний ландшафт
Відеоконференцзв'язок, косметичні технології, натуральна шкіра і міленіали привертають увагу в нашому останньому опитуванні споживачів.
2020 рік приніс у всьому світі безпрецедентні зміни. Тепер ми досліджуємо, як рік змінив естетичний ландшафт і поведінку споживачів при зміні пріоритетів.
Результати показують, що міленіали та покоління Z в даний час складають найбільшу вікову групу, яка цікавиться естетичними процедурами. Пандемія COVID - 19 не знизила інтересу цієї демографії до досягнення впевненості в собі і самовираження через красу. Розповсюдження відеоконференцзв'язку на роботі та широке поширення спілкування, а також швидкий розвиток косметичних технологій сприяли збільшенню попиту на естетичні процедури та процедури За останній рік.
Ми опитали 1000 чоловіків і жінок у віці від 18 років і старше, щоб з'ясувати найбільші тенденції краси 2020 року і те, як безпрецедентний рік змінив наші естетичні схильності - можливо, назавжди.
Ефект масштабування
Ніколи раніше нас так не засипали тим, що ми бачимо себе на відео. З появою щоденних зустрічей Zoom, Google Hangouts і FaceTimes люди, які не звикли бачити себе на екрані, раптово опинилися в центрі власної уваги. Це призвело до причіпок їх зовнішності. Дослідження показало, що ті, хто зацікавлений у консервативному та хірургічному лікуванні, беруть участь у відеоконференціях значно частіше, ніж ті, хто цього не робить. Фактично, 39% респондентів, які щотижня використовують відеоконференції, заявили про свій інтерес до нехірургічних естетичних методів лікування, а 37% повідомили про інтерес до хірургічних методів лікування.
Повні 29% міленіалів згодні з тим, що використання відеоконференцзв'язку підвищує їх інтерес до естетичних процедур. Найбільше тих, хто бере участь у відеоконференціях, найбільше турбують зуби (39%), Вага (33%), живіт / середня частина (28%), темні кола / мішки під очима (23%) і витончення / випадання волосся. (16%).
Незважаючи на те, що в 2020 році вони провели значно більше часу вдома, попит на лікування залишався високим: 23% респондентів заявили, що вони більше зацікавлені в естетичних процедурах, коли вони можуть відновитися вдома під час пандемії.
Початок цифрової епохи естетики
"Технології революціонізують індустрію краси. У ньому більше уваги приділяється персоналізованому досвіду, даючи споживачам можливість більше контролювати свої рішення про красу, будь то віртуальна Примірка помади перед покупкою або, в нашому випадку, Примірка косметичної процедури перед записом на консультацію", - ділиться Вілліан. А. Кеннеді III, доктор медичних наук, сертифікований хірург з пластичної та реконструктивної хірургії обличчя.
Як і наше соціальне та робоче життя, багато з цих консультацій стають віртуальними. Дослідження показує, що пандемія знизила інтерес до лікарів і підвищила інтерес до телемедицини більш ніж на 20%. Більш того, 44% респондентів хотіли б, щоб був спосіб точно побачити, як операція вплине на їх обличчя, перш ніж зробити стрибок. Це бажання ще більше у молодих жінок: 50% міленіалів і покоління Z і 51% жінок виявляють гостру інтригу в здатності передбачити результат естетичних процедур.
Хоча в опитуванні спеціально не запитували, 55% дорослих (у тому числі 62% жінок і 67% міленіалів і покоління Z) вказали, що вони будуть зацікавлені в додатку або веб-сайті, які дозволять їм побачити, як операція або естетичні процедури впливають на їх обличчя / зовнішній вигляд з медичної точки зору.
Володіння цим-хороша шкіра
Міленіали вже давно впливають на тенденції краси як перше покоління, яке досягло повноліття під час цифрової революції. Тим не менш, дитячі бумери, як правило, затьмарюють їх, коли справа доходить до пошуку поліпшень, підйомів або трюків у прагненні залишитися природно нестаріючим.
Відбувається зрушення. Опитування показало, що міленіали та покоління Z значно більше зацікавлені в безопераційному та хірургічному лікуванні, ніж чоловіки та жінки у віці 35 років і старше - і вони, швидше за все, вже звернулися до лікаря або отримали хірургічне лікування, ніж представники покоління X та однолітки-бумери. Міленіали, а тепер і покоління Z, в основному приймають естетичні зміни з розпростертими обіймами і без вибачень. 40% заявили, що не соромляться проходити естетичні процедури.
Опитування підтверджує це, показуючи, що більше 40% респондентів як і раніше хочуть відчувати себе впевнено під час пандемії. Ця група населення особливо зацікавлена в естетичних процедурах, щоб виглядати природно більш привабливо. Тому не дивно, що опитування також виявило стрибок серед учасників, які використовують засоби по догляду за шкірою обличчя під час пандемії, незважаючи на скорочення використання косметики в 2020 році.
«Ми віримо, що справжню красу відкривають ті, хто вважає за краще бути унікальним, а не відповідати стандартам», - зазначає доктор Кеннеді. «Ми прагнемо надихнути рух, який дасть кожному можливість проявити сміливість і кинути виклик упередженим уявленням про прекрасне, живучи своєю власною естетикою».
Заглядати вперед
Член Ради Beauty Board та сертифікований хірург з пластики та реконструктивної хірургії Беверлі-Хіллз Ендрю Франкель, доктор медичних наук, прогнозує: "2021 рік розпочнеться так само, як і 2020 рік за останні три місяці. Після того, як пандемія буде усунена і життя повернеться в норму, в плановій хірургії може наступити перерва, тому що люди, швидше за все, не захочуть в цей момент одужувати вдома - вони будуть прагнути проводити час, насолоджуючись відпочинком. Таким чином, просування ін'єкційних препаратів і нехірургічних процедур буде плідним, оскільки світ знову відкриється, і люди захочуть виглядати якнайкраще після повернення».
Думаєте про косметичні процедури? Звертайтеся до Київського центру "DellaRossa" за консультацією сертифікованих дерматологів та пластичних хірургів. Досвідчені фахівці допоможуть визначити потреби вашої шкіри і задовольнити їх найкращим чином.