0 ₴
Зробити замовленняНа думку Оле Хенріксена, позитивний настрій - це упущений крок у вашому щоденному догляді за шкірою
"Немає сумнівів у тому, що коли ви позитивно ставитеся до життя і любите своїх ближніх, ви можете набагато краще подбати про себе».
Якщо ви виявите, що посміхаєтеся, коли використовуєте продукт по догляду за шкірою Ole Henriksen, це тому, що кожна формула наповнена радістю, а також високим рівнем активних інгредієнтів, таких як вітамін C і aha-кислоти.
«Я як маленька дитина і стрибаю від радості кожного разу, коли ми працюємо з лабораторією для відбору проб", - говорить Хенріксен.
Працюючи професійним танцівником, датський експерт з догляду за шкірою розпочав свою кар'єру в індустрії краси, відкривши свій перший спа-салон у Голлівуді в 70-х роках. Він швидко зібрав лояльний список шанувальників, що призвело до відкриття понад 300 спа-центрів по всьому світу, написання бестселерів і, в кінцевому підсумку, до шалено успішного однойменного бренду засобів по догляду за шкірою, що продається в Sephora. Також він заробив репутацію самого енергійного, позитивної людини в індустрії краси.
Хенріксен відомий своїм підписом #OleGlow - фразою, якою він може подякувати клієнтку Лора Дерн за чеканку в 90-х. «За день до вручення «Оскара»вона була в спа-салоні, і я пам'ятаю, як вона дивилася в дзеркало і говорила: «Боже мій, у мене світіння!",- каже Хенріксен. "Ця фраза почала з'являтися в моїй голові. Я бачила її в минулому році на "Золотому глобусі", і вона знову вискочила і сказала: "я отримала Ole Glow!»»
Він є одним з піонерів використання сили вітаміну С у продуктах по догляду за шкірою, а саме у своїй культовій сироватці правди, і продовжує створювати інноваційні формули для посилення сяйва, які неминуче стають вірусними в Instagram і TikTok. Вони поєднують в собі перевірені інгредієнти з новими відкриттями ботаніки, такими як бакучоіл в сироватці Glow Cycle Retin-ALT Power Serum, або черпають натхнення з інших галузей, таких як макіяж, з Banana Bright Eye Creme.
Напередодні 70-річчя Хенрікена InStyle зустрівся з найбільш позитивною людиною в індустрії краси, щоб обговорити еволюцію його однойменного бренду, зв'язок між позитивом і хорошою шкірою і те, що він сподівається побачити в майбутньому.
Ви відомі як один з найбільш радісних людей в індустрії краси. Яку роль відіграє позитив у підтримці хорошого стану шкіри?
Я часто кажу, що з позитивним настроєм Ви можете підкорити світ. Ви вирішуєте, як ви хочете обіймати кожен день - і себе. Я вдячний за кожен день свого життя і щоранку зустрічаю себе в дзеркалі з посмішкою. Я проливаю на обличчя багато холодної води. Я завжди дивлюся на можливості, які відкриваються попереду кожен день, коли прокидаюся, тому що я капітан свого корабля. У цьому принадність бізнесу, який є частиною гарного самопочуття. Немає сумнівів в тому, що коли ви позитивно ставитеся до життя і любите своїх ближніх, ви набагато більш схильні піклуватися про себе найкращим чином.
Позитивність і Ole Glow дуже прив'язані до бренду. Це внутрішнє сяйво, Свято Життя і всього прекрасного. Мова також йде про те, щоб прийняти себе і полюбити того, ким ви є. Зовнішнє світіння-це дійсно шкіра, сяюча, як сонячне світло. Сяюча шкіра-це шкіра, яка виглядає здоровою в будь-якому віці, навіть з красою мімічних зморшок, коли ви стаєте старше.
Ваша кар'єра в сфері догляду за шкірою почалася з спа-салонів. Як ви дізналися, що зараз вдалий час для створення власних продуктів?
У якийсь момент у мене було більше 300 закладів по всьому світу, і я також знайомив естетиків з процедурами для обличчя і тіла. Спа в Голлівуді привернув усіх знаменитостей, і я став відомий зіркам як гуру по догляду за шкірою. Це була величезна честь, проте до всіх завжди ставилися як до зірок. З урахуванням сказаного, я приніс їм продукти, які я приготував на своїй кухні. Я також почав з'являтися в багатьох телевізійних шоу в США, але справжнім поворотним моментом стало те, що мені дали можливість написати свою першу книгу - семиденну програму догляду за шкірою Оле Хенріксена. Програма включала сім днів використання продуктів, зроблених в домашніх умовах, які піднімали б шкіру людей на новий рівень досконалості. Він став бестселером, я з'явився на Oprah, і це викликало попит на продукцію Ole. Я почав їх формулювати разом з хіміком і відкрив бізнес з доставки поштою. Продукція також продавалася в модних бутиках, таких як Fred Segal, і в універмагах, таких як Harvey Nichols в Лондоні і Henri Bendel в Нью-Йорку. Я також почав подорожувати як посол бренду-що я роблю і до цього дня-тому що мені подобається спілкуватися з клієнтами і навчати послів в магазинах.
Що надихає вас на створення нових продуктів сьогодні?
Ця курортна спадщина невіддільна від бренду. У нас досі є спа тут, в Голлівуді, і він був відремонтований і став кращим, ніж будь-коли. Протягом 11 років мого партнерства з LVMH під егідою Kendo успіх і потенціал важливі кожного разу, коли вони купують бренд, але також залишається вірним ДНК цього бренду.
Коли ми провели ребрендинг і створили франшизи продуктів (Truth, Banana Bright, Balance, Transform і Transform Plus), ми спеціально розглянули проблеми споживачів і ці колекції, засновані на них, щоб спростити процес здійснення покупок. Потім ми просуваємо продукти в цих франшизах, не вбиваючи їх. Одним з прикладів є сироватка Banana Bright з вітаміном С. ми додали в нього кислоти PHA і пігменти на основі бананової пудри, щоб Ви отримували відлущування протягом дня, а також зволоження за допомогою гіалуронової кислоти.
Натхнення також походить від різних місць, наприклад, від лимонадного розгладжуючого скрабу, який був випущений в цьому році і вже став бестселером в Sephora. Щороку я буваю на острові Капрі в Італії. Мені подобається пірнати в океан зі скель, і мене завжди захоплюють лимони на острові. У нас є скраб для обличчя з горіхового дерева, і я подумав, може бути, ми могли б об'єднати фізичні і хімічні отшелушивающие кошти в новому скрабі. Отже, у нас є кристали цукру, ромашка, базилік, солодка і кислоти AHA з цедрою і цедрою лимона.
Багато хто з ваших продуктів стають вірусними в соціальних мережах і в кінцевому підсумку стають бестселерами. Як ви ставитеся до тенденцій догляду за шкірою?
Що так захоплююче в моєму віці, так це еволюція нашого світу, точка. Що мені подобається в житті, так це постійний розвиток; Ви повинні прийняти зміни, прийняти їх і вчитися. Я дуже добре обізнаний про те, що відбувається, але для нашого бренду важливо продовжувати пропонувати інновації для прогресу, наприклад, як ми включаємо активні ботанічні речовини, такі як бакучіол, в наші формули. Приємно, коли ми можемо створювати власні тренди, Я не вважаю продукти трендами.
Мені подобається різноманітність існуючих брендів. Ви повинні мати пристрасть і прагнення старанно працювати, але при цьому бути щирим. Ви не можете піти і наслідувати в догляді за шкірою, якщо хочете перейти на новий рівень. Інша справа, коли справа стосується успіху, не дозволяйте его встати у вас на шляху, тому що це недобре, коли у людей є таке ставлення.
Як людина, яка працює в індустрії краси з 70-х років, що ви сподіваєтеся побачити в майбутньому?
Коли я озираюся назад на те, чим був догляд за шкірою, то це схоже на день і ніч. Це схоже на те, що ми бачили з розвитком індустрії краси в усіх напрямках. Як ми знаємо, глобальне потепління впливає на всіх нас зараз і завтра. Ми всі несемо величезну відповідальність за те, щоб зробити все можливе, щоб змінити ситуацію, в тому числі і в індустрії краси. Сюди входять продукти, які не забруднюють навколишнє середовище, які можна розкласти. Наприклад, деякі з наших останніх наборів для догляду за шкірою менше за розміром, в них менше паперу і немає пластикової упаковки. Нам також потрібно трохи менше цього. Нам потрібно більше бути в даний момент і помічати речі навколо нас. В іншому випадку Я хочу, щоб всі мої побратими святкували життя і себе і просто були щасливі.