0 ₴
Зробити замовленняПора поговорити про колонізацію інгредієнтів для догляду за шкірою
Постраждали Африканська, Азіатська, Латинська і корінна культури.
Індустрія краси винна в культурному привласненні. Знову і знову ми бачили, як косметичні бренди крадуть стилі та практики інших культур і намагаються перепакувати їх як щось «нове» або «модне». Присвоєння зачісок, значущих для чорної культури, таких як косички або побілка стародавніх китайських оздоровчих інструментів, таких як гуаша, - це лише кілька прикладів, які були висунуті на перший план. Самі по собі ці дії створюють серйозні проблеми, але ця проблема поширюється і на інгредієнти.
У кожній країні є рослини і трави, що ростуть на їх землі. Але що відбувається, коли бренди, які не є уродженцями цієї землі, наскакують і перевіряють своє сільське господарство на предмет використання в своїх формулах? Протягом всієї історії компанії, що займаються косметикою та доглядом за шкірою, що належать білим, займалися пошуком матеріалів з маргіналізованих культур у пошуках наступного» модного " інгредієнта в галузі. При цьому їм часто не вдається зберегти культурну цілісність і історію інгредієнта.
Африканська, Азіатська, Латинська та корінна культури постраждали від колонізації їх інгредієнтів. Євроцентричні бренди по догляду за шкірою і косметикою створюють подвійну проблему. По-перше, їх нездатність визнати місцеве походження інгредієнта є формою стирання. По-друге, вони увічнюють помилкове оповідання про те, що інгредієнти культури гідні тільки в тому випадку, якщо вони з'єднані з західними технологіями.
Вплив привласнення інгредієнтів
«Коли бренди думають про своє позиціонування, я думаю, що іноді зручно просто взяти цей інгредієнт і вставити його в будь-який розповідь, який вони намагаються використовувати, або виключити речі, які незручні для їх розповіді», - говорить засновник африканської краси Brand 54 Thrones Крістіна Функе Тегбе. «Я думаю, що це одне з найбільш руйнівних речей, які бренд може зробити».
Функе Тегбе, південноамериканка з нігерійськими корінням, створила свій косметичний бренд, щоб зосередити увагу на різноманітності і багатстві Африки. Компанія 54 Thrones отримує такі інгредієнти, як масло ши, з континенту, використовуючи екологічно безпечні та етичні методи, якими Функе Тегбе пишається. Нездатність поважати багате спадкове значення африканських інгредієнтів-фатальна помилка, яку, на її думку, роблять багато брендів.
"Африканці були поневолені і взяті з різних частин Африки", - говорить Функе Тегбе. "Нас змусили забути наші імена і наші мови. У нас не було продуктів, до яких ми звикли, і не було наших інгредієнтів. Тому кожного разу, коли я думаю про когось, хто використовує такий інгредієнт, як масло марули, і поводиться так само, як виникла з нізвідки, вона так зневажливо ставиться до африканської культури та історії, а також до культури та історії чорношкірих".
Крістіна Келмон і Енн Даннінг, засновники бренду засобів по догляду за шкірою Vamigas, поділяють схожі розчарування з приводу стирання. Келмон-американець мексиканського походження в четвертому поколінні, а Даннінг-американець чилійського Походження. Дует об'єднав зусилля, щоб звернути увагу на той факт, що латиноамериканці часто ігноруються брендами по догляду за шкірою і велнесом, але ці ж бренди постійно використовують Латиноамериканські інгредієнти.
"Інгредієнти, такі як кіноа, чиа, Макі, Роза маскета, опунція та мате, стали важливою складовою благополуччя", - говорить Даннінг. «Але передісторія всіх цих інгредієнтів по суті стерта. Бренди використовують ці інгредієнти без будь-якого посилання на їх походження. Як ви збираєтеся брати інгредієнти з нашої Батьківщини, а потім виключати нас?»
Шкідливі наслідки риторики: Схід зустрічається із Заходом
Сара Ку, засновниця Філіппінського бренду засобів по догляду за шкірою з кокосом Kaya Essentials, сумнівається в тому, як бренди використовують азіатські інгредієнти. І досвід Ку ще більше висвітлив брак місця для розповіді про інгредієнти. У розмовах з іншими підприємцями про її плани відзначити зв'язок кокосового масла з Філіппінами через свій бренд, вона отримала відсіч. «Я б отримала пораду: продавати кокосове масло з точки зору його відкриття", - каже вона. "Я відмовився від цього, тому що це ігнорує культурну спадщину кокосового масла в нашій громаді. Якщо ми подивимося на культурне значення кокосового масла, це не тенденція для спільнот Південної та Південно-Східної Азії. це з західної точки зору"»
Це проливає світло на проблему романтизованої риторики про зустріч сходу і заходу, яку викидають багато брендів, коли використовують інгредієнти з інших культур. Це поступається місцем уявленню про те, що необхідні Західні методи, щоб поліпшити і без того багаті природні інгредієнти країни. "Віра в те, що якщо інгредієнт виробляється в лабораторії з використанням західних технологій, робить його кращим, повністю ігнорує той факт, що він використовувався предками протягом декількох поколінь», - говорить Ку.
Ця історія також сприяє екзотизації інгредієнтів, що знову дає зрозуміти, що вони не особливі, поки їх не» виявлять " західні компанії. "Є сильна екзотика азіатських інгредієнтів", говорить вона. "Бренди зазвичай описують це як" ми шукали краю землі, щоб знайти це " або "ми знайшли це в цьому селі". Це також ігнорує те, що цей інгредієнт означає для даної конкретної спільноти».
Як виглядає культурна оцінка інгредієнтів
Існує тонка грань між культурним визнанням і присвоєнням краси, і історично бренди неодноразово вдавалися до останнього. Отже, як виглядає справжня Деколонізація інгредієнтів? Все починається з культурної атрибуції. Якщо ви збираєтеся отримувати інгредієнти з культур, які вам не належать, збереження і вказівка на спадкову важливість цих інгредієнтів в кожній точці дотику є абсолютним мінімумом.
Для Функе Тегбе, яка часто відвідує кооперативи в Африці, що виробляють її інгредієнти, повага до корінних народів має першорядне значення. "Я нігерійка, але в Африці дуже багато інших країн, з яких я не родом», - каже вона. "Відвідуючи ці країни, я стаю на коліна, і я відкрита для того, щоб слухати і вчитися. Є певні церемонії, свідком яких я стала, я не буду робити продукт, тому що це щось дуже глибоке і близьке до спільноти. Важливо мати цю проникливість"»
Вона також каже, що шанування культури означає забезпечення здорового робочого середовища для людей, які виробляють інгредієнти. Це особливо важливо, оскільки багато міжнародних країн все ще використовують незаконну та небезпечну дитячу працю та примусову працю. «Я хочу працювати з людьми, які вирощують ці продукти в Африці, і стежити за тим, щоб їм платили стільки, скільки їм потрібно», - додає Функе Тегбе.
Ку дотримується цього моменту, і на додаток до відповідального пошуку кокосового масла вона розробила ініціативи з повернення, які допомагають підтримати Філіппіни. "Запитайте себе: Чи підтримуєте ви місцеві фермерські спільноти? Чи існують правила справедливої торгівлі?"вона сказала. «Я вважаю, що якщо ви берете щось у спільноті, ви повинні ставитися до нього з повагою та гідністю, яку вони заслуговують».
Такі бренди, як 54 Thrones, Kaya Essentials і Vamigas, пропонують план того, що означає Позбутися колоніалістського мислення в догляді за шкірою. Поважаючи звичаї своєї країни цілісним чином, вони також служать яскравим прикладом відновлення. «Ми маємо право на ці інгредієнти, і наші предки створили це», - говорить Келмон. "Ми хочемо деколонізувати інгредієнти, володіючи частиною цього ринку. Ми хочемо інформувати людей про те, звідки беруться ці інгредієнти, і заохочувати приплив більшої кількості грошей в ці корінні громади".
Деякі косметичні бренди, що не належать BIPOC, почали проявляти належну обачність-публічно розширювати культурну передісторію своїх інгредієнтів і підтримувати країни, які є джерелом їх продукції. Але належить ще багато чого зробити. Підсумок: час збільшується, коли бренди збирають вишню і використовують інгредієнти з кольорових спільнот, не надаючи їм визнання або підтримки, яких вони заслуговують.