0 ₴
Зробити замовленняЩо дійсно означає чистота, зелень і натуральність в красі
Намагаєтеся розшифрувати, що означає "чистий», «зелений» і "натуральний", коли мова заходить про косметичні засоби? Виявляється, це більше, ніж просто модні слова. Ми поговорили з інсайдерами галузі, щоб розібратися в термінології та її значенні для майбутнього ринку.
Конгрес США не голосував за оновлення законів, що регулюють косметичну індустрію, після прийняття закону про харчові продукти, ліки та косметику 1938 року. Так, це було близько 80 років тому, тобто був відсутній контроль над тим, що відноситься до косметичних продуктів і що можуть заявити про них бренди. Але, сподіваюся, це скоро зміниться.
У 2019 році закон про посилення косметичної безпеки від 2019 рік був представлений на розгляд Палати представників, щоб встановити більш суворі правила для косметичних компаній. Зосередивши увагу на етичному виробництві, реєстрації об'єктів, перевірці автентичності інгредієнтів та прозорості, цей законопроект може перевернути галузь, якою ми її знаємо. Однак слід зазначити, що справжні зміни вже відбуваються.
У той час як багаторічна відсутність регулювання з боку управління з контролю за продуктами і ліками США (FDA) та інших федеральних агентств викликає розчарування, споживачі і бренди беруть справу в свої руки. Клієнти все частіше вимагають прозорості від косметичних компаній. У свою чергу, бренди нав'язують собі аналогічні, якщо не більш суворі, керівні вказівки щодо того, що можна очікувати від їх формул, упаковки і впливу на навколишнє середовище. Це означає більш чисті продукти, більш стійкі джерела компонентів і рух до екологічності.
На честь Місяця Землі, ми подивимося на індустрію краси через зелені лінзи-розмовляючи з лідерами ринку про те, що» чистий«,» зелений «і» натуральний " дійсно означають, коли мова заходить про косметику і догляду за шкірою.
Що таке чистий, зелений і натуральний
Як і в індустрії каннабіноїдів, існує мало правил, що впливають на те, що косметичні компанії можуть і не можуть сказати про свою продукцію. Дивлячись на маркетингові та технічні терміни, позначені на етикетках і сайтах, можна заплутати найдосвідченішого споживача. Незалежно від того, чи хочете ви розшифрувати інгредієнти, які знаходяться у ваших тінях для повік і туші, або хочете ознайомитися з зволожуючими, сонцезахисними, дезодоруючими і ефірними маслами, список інгредієнтів може багато приховати.
З урахуванням вищесказаного, при читанні косметичних етикеток ви можете слідувати деяким загальним правилам. Ось основна розбивка:
Чисті: "чисті" - це продукти без токсичних інгредієнтів, будь то натуральні або штучні. Джеймі Лейлані Пелайо, співзасновник natureofthings, описує чисту красу як " позбавлену синтетичної хімії, токсинів, ГМО або будь-яких інших речовин, які вважаються потенційно шкідливими для внутрішнього або зовнішнього здоров'я». Оскільки FDA заборонив лише деякі інгредієнти в складі продуктів, бренди вирішили припинити використання сумнівних хімічних речовин і сполук, таких як парабени, фталати, тальк і формальдегід, і багато інших.
Зелений: ті, які позначені як "зелені", зазвичай являють собою продукти, що виробляються на постійній основі і не зашкодять землю в результаті їх виробництва або переробки. Для Тійли Аббітт, засновника веганського бренду косметики для краси, стійкість важлива не тільки на комерційному рівні. "Зелений колір для мене перетворюється на синю красу, яка несе в собі об'єктив стійкості у всьому», - ділиться вона. "Beauty Heroes" - це чудовий продавець, який враховує як навколишнє середовище, так і інгредієнти. Для мене це крок у майбутнє"»
Натуральний: це найпростіше запам'ятати. "Натуральний" означає, що інгредієнти отримані з природи (тобто в лабораторії нічого не робиться). Такі бренди, як Tata Harper, Herbivore Botanicals і True Botanicals, пропонують натуральні інгредієнти у всіх продуктах по догляду за шкірою.
Згадайте додаткові терміни в цій сфері:» органічні«,» веганські «і»ніжні". Під органічними мається на увазі, що інгредієнти вирощуються в не генетично модифікованих грунтах - без гербіцидів, синтетичних добрив і багато чого іншого. Веганські продукти без жорстокості, тим часом, не тестуються на тваринах і не містять побічних продуктів тваринного походження.
Проводите свої дослідження
Оскільки не всі предмети краси та особистої гігієни створені рівними, дослідження є ключовими, особливо коли мова йде про догляд за шкірою. Для Шранкхле Холісек, засновника аюрведичного бренду по догляду за шкірою UMA Oils, створення чистих косметичних продуктів йде рука об руку зі створенням органічної краси. «Для нас це означає органічне ведення сільського господарства для збереження балансу грунту, мінімальної залежності від штучного палива і зрошення, роботи з природними циклами Сонця, сезонності і вилучення наших масел усвідомленим, ефективним і продуманим способом», - говорить вона.
Ці розумні слова важливі для розуміння, тому що вони не є взаємозамінними. Наприклад, продукт може бути чистим і без жорстокого поводження, але це не означає, що упаковка є стійкою. Точно так же формула може бути чистою, але не натуральною.
Ось у чому справа: синтетичні інгредієнти не завжди погані. Насправді, іноді вони можуть мати життєво важливе значення для підтримки продукту в безпеці і стабільності або краще, ніж реальна річ. Візьміть силікатну мінеральну слюду, інгредієнт, який зазвичай використовується, щоб надати макіяжу блиск і сяйво. Аббітт вибирає синтетичні варіації в своїй палітрі для макіяжу, коли не може перевірити джерело натуральної слюди. «Ми отримуємо їх з США, так що це ніяк не пов'язано з дитячою працею", - пояснює вона. "Синтетична слюда саме так і звучить: вона зроблена в лабораторії і виглядає точно так само, як слюда, але вона чиста». Аббітт гарантує, що її продукція є більш етичною та екологічно безпечною альтернативою, що її продукти містять інгредієнти найвищої якості, оскільки " слюда може мати ті ж проблеми, що і тальк», - говорить вона. "Природно, він росте навколо азбесту, тому може мати забруднення, подібне тальку"»
Чому це має значення
До того, як законопроект з'явився в Конгресі, Скотт Фабер, старший віце-президент з урядових питань в робочій групі з навколишнього середовища, заявив, що з 2009 року «617 виробників косметики повідомили про використання 93 хімічних речовин, які були пов'язані з раком, вродженими вадами або завдавали шкоди репродуктивній системі в більш ніж 81 000 продуктів».
Через відсутність регулювання в галузі, споживачі взяли на себе відповідальність за визначення того, чому вони довіряють і що не завдасть шкоди обличчю і тілу. "Без цих визначень, люди, на жаль, будуть по-своєму впливати на маркетинг», - нарікає Аббітт. "Клієнт повинен зробити трохи більше належної обачності, щоб побачити, чи є у бренду ці ініціативи і що це означає». Щоб усунути» зелену промивку " в галузі, яка так погано регулюється, клієнти повинні продовжувати вимагати від виробників ясності і правдивості.
Що потрібно для створення такої косметичної компанії
Очолити будь-яку операцію складно. Але коли мова йде про контроль якості, засновники бренду по догляду за шкірою розуміють необхідність пильності з нуля. "Ми використовуємо наш" стоп-лист "у всіх напрямках на виробничій стороні бізнесу", - говорить Пелайо про ідеал якості. "Це означає, що кожен, хто торкається наших продуктів, знає про інгредієнти, які ми відмовляємося використовувати, а також про якість інгредієнтів, які входять в наші продукти».
Ретельність може зайняти багато часу, але це частина роботи, коли здоров'я споживачів знаходиться в пріоритеті. «Ми маємо прямі відносини з постачальниками і запитуємо листи безпеки та іншу відповідну документацію у всіх наших постачальників сировини для перевірки перед покупкою необхідного матеріалу", - додає вона. "Ми працюємо з виробниками, які спеціалізуються на натуральних, чистих інгредієнтах. Ми постійно стежимо за дослідженнями в сфері чистої краси, щоб наші продукти і наш бренд відповідали цьому рівню стандартів».
Для UMA Oils і Холісек збереження екологічності означає використання відповідного обладнання у виробничій системі. "Наш завод з виробництва ефірних масел має унікальну самодостатність і екологічність завдяки своєму інноваційному обладнанню, яке перетворює відходи в паливо багаторазового використання", - говорить вона. Аргументація полягає в тому, що вона «дозволяє нам працювати з мінімальною залежністю від зовнішніх енергетичних ресурсів, залишаючи при цьому найменші сліди» - говорить Холісек.
Від початку до кінця Холісек визнає, що кожен елемент процесу впливає. "Вода, що використовується для процесу дистиляції, повертається на ферми, і ми також вживаємо заходів, щоб мінімізувати нашу залежність від штучного зрошення", - пояснює вона. "Крім того, запашні залишки квітів і рослин, що залишилися після процесу екстракції, перетворюються на пахощі».
Всі ці індивідуальні, але все ж комплексні зусилля-це те, що, на думку Пелайо, призведе до довгострокових змін у галузі. "Припинення випробувань на тваринах, використання ГМО-культур та шкідливих хімічних речовин, необхідних для вирощування, є складним завданням", - говорить вона. «Але ми, як спільнота косметологів, можемо стати керівною силою, почавши утримуватися від використання цих інгредієнтів".
Як з'ясувати якість продукту