0 ₴
Зробити замовленняЩо Ви знаєте про персоналізацію брендів краси?
Зміна персоналізації в красі є сейсмічною, оскільки вона довгий час була однією з найменш настроюваних ринків. Отже, що стоїть за цим? Ми вирішили провести своє розслідування.
Краса під замовлення набирає обертів. Вже не котирується "один розмір для всіх", скрізь з'являються несподівано персоналізовані косметичні бренди, що пропонують засоби по догляду за шкірою, волоссям і засоби особистої гігієни. Цей зсув у бік індивідуалізації є сейсмічним, враховуючи, що Краса довгий час була однією з найменш настроюваних галузей - незважаючи на те, наскільки категорична ця категорія.
Отже, що стоїть за зміною? І, що більш важливо, які технологічні досягнення були зроблені, щоб подолати деякі з перешкод, що заважають красі і догляду за світом бути більш пристосованими в першу чергу? Щоб дізнатись більше про різні методи та підходи до Налаштування, ми розмовляли з світилами деяких найбільш інноваційних персоналізованих брендів на ринку.
Custom Curation
Бродити по магазинах в пошуках ідеальної основи або губної помади-досить складно-забудьте про спроби з'ясувати це онлайн. Введіть: NakedPoppy. Інтернет-магазин чистої косметики прагне демістифікувати традиційно складний досвід цифрової покупки. Джалех Бішарат, співзасновник і генеральний директор, каже, що NakedPoppy був розроблений, щоб пробитися крізь хаос і допомогти людям визначити, що підходить їм найкраще. Це особливо корисно, додає вона, для " зайнятих людей, які хочуть перейти на чисті косметичні засоби, але приголомшені вибором і не мають часу або досвіду для дослідження того, що дійсно чисто і що ідеально їм підійде».
Використання штучного інтелекту
Давайте будемо чесними: навіть найдосвідченішому візажисту може бути важко оцінити бажання і потреби клієнта і визначити, який з сотень продуктів в магазині буде працювати для нього найкраще в режимі реального часу. Технологія штучного інтелекту в NakedPoppy вирішує цю проблему, надаючи серію питань у формі короткої оцінки, яка призначена для імітації консультації з візажистом.
«Потім він аналізує результати і розглядає десятки змінних-таких як тип шкіри, тон шкіри, підтекст, вік, будь - які алергії або чутливість, колір очей і волосся, навіть такі деталі, як потріскані губи і масляні повіки, - щоб миттєво зібрати для кожної людини онлайн персональний бутік чистої краси», - пояснює Бішарат. "Він підбирає ідеальний варіант під індивідуальні запити клієнта». Наприклад, продукт з оцінкою збігу 100% був би кращим вибором, ніж продукт з оцінкою збігу 70%.
Оцінка шкіри
NakedPoppy відрізняється від своїх конкурентів, тому що, з точки зору Бішарата, це єдиний роздрібний продавець чистої косметики, який використовує штучний інтелект для точного визначення ідеального вибору покупця. "Тести з'явилися, але вони діють як Прості фільтри", - каже вона. І навпаки: "запатентований алгоритм NakedPoppy імітує цей найрозумніший аспект справжнього візажиста - за умови, що вона здатна тримати всі продукти в своїй голові і пам'ятати, що ідеально підходить для кого», - говорить Бішарат. Він каже, що деякі проблеми, з якими стикається NakedPoppy, включають такі питання, як:
Чи буде цей продукт працювати для будь-якого віку?
Які коригування потрібно зробити для людини з жирними століттями?
Чи буде у клієнта алергія?
Як впоратися з темними колами?
Алгоритм оцінки та алгоритм NakedPoppy був розроблений командою дослідників даних, косметологів та візажистів. "Отриманий алгоритм розроблений, щоб з часом ставати розумнішими, дізнаючись, як клієнти реагують на їх рекомендації», - говорить Бішарат. "Наприклад, те, що людина купує, додає в кошик, повертає, як оцінює і розглядає продукти, і багато іншого».
Розумний догляд за шкірою
Що робити, якщо ваша улюблена сироватка може запобігти проблемам шкіри, перш ніж вони, ну, взагалі, стали проблемами? Саме за цим стоїть Atolla, сервіс щомісячної підписки по догляду за шкірою, який включає в себе інструменти для перевірки стану вашого обличчя і сироватку, розроблену спеціально для вас. «Він створений для того, щоб бути вимірюваним експериментом, який з часом стає все розумнішим», - говорить Ранелла Хірш, доктор медицини, дерматолог, співзасновник Atolla. "Кожен місяць наш алгоритм інтерпретує зміни у Вашому оточенні, раціоні харчування і шкірі, щоб поліпшити ваш індивідуальний догляд».
Зосередження уваги на профілактичному, а не на реактивному догляді вбудовано в модель надання та отримання даних і відгуків від користувачів. «Це включає в себе об'єднання наукової інформації про їх шкіру з їх уподобаннями, щоб зробити найбільш ефективний продукт, який користувач полюбить", - зазначає доктор Хірш.
NETFLIX для вашої шкіри
Замість того, щоб намагатися ідентифікувати жирну, суху, нормальну шкіру або будь-які інші розпливчасті проблеми, які зазвичай пов'язані з визначенням Вашого типу шкіри та її потреб, Atolla дізнається колір обличчя користувача за допомогою інструментів аналізу шкіри. «Завдяки цьому процесу ми розуміємо кілька факторів, які можуть вплинути на вашу шкіру, такі як навколишнє середовище, харчування, спосіб життя, стрес, інші продукти у вашому повсякденному житті, а потім корелюють це з вимірами вашої шкіри», - говорить доктор Хірш. Однак це не однозначний аналіз. "Як і Netflix, ми стаємо розумнішими, вимірюючи зміни у ваших вимірах від місяця до місяця», - каже вона. «Ми знаходимо закономірності в тому, як зміни в продукті, навколишньому середовищі та способі життя пов'язані з вимірами шкіри для кожного користувача та для всього набору клієнтів». Ці дані дозволяють алгоритму Atolla доставляти своїм клієнтам кращу рецептуру кожні 30 днів.
Домашні склади
Для тих, хто скучає за хімічними лабораторіями середньої школи, такі бренди по догляду за шкірою, як Fresh Chemistry і Ktchn Apothecary, пропонують настроювані продукти, що поставляються з індивідуально упакованими активними інгредієнтами, які повинні змішуватися після прибуття. Вважайте, що це Синій фартух для вашої процедури по догляду за шкірою. Процес змішування» Зроби сам " гарантує, що продукт буде найбільш свіжим при його використанні, що усуває необхідність в консервантах (за умови, що ви використовуєте продукт протягом рекомендованого періоду часу).
Максимальна свіжість
Засновник Fresh Chemistry ніша Дірборн зазначає, що її бренд виділяється в цьому просторі, оскільки їх активні інгредієнти піддаються холодній обробці і індивідуально упаковані, щоб максимізувати свіжість. «Ви вибираєте ідеальну сироватку для вашої шкіри, додаєте активні інгредієнти та змішуєте їх самостійно з продуктом", - каже вона. «Він активує супер-потужний, високоефективний догляд, який завжди досягає свого піку, коли торкається шкіри".
Зморшки і пошкодження сонцем
Fresh Chemistry розроблена для всіх типів шкіри і налаштовується щомісяця в залежності від ваших потреб. Кожен набір включає в себе базову сироватку, що складається з трьох пом'якшуючих засобів, оливкової олії і гіалуронової кислоти (ГК). Звідти ви можете вибрати набір з необхідними активними інгредієнтами. «Якщо ваша шкіра виглядає тьмяною і плямистою, і ви хотіли б повернути своє сяйво, ви можете отримати один з наборів освітлюючої сироватки Glow Getter", - пояснює Дірборн. Ви можете вибрати між оригінальним набором з потужним вітаміном С і альфа-оксикислотами (АОК) або набором з наддувом з подвійною концентрацією вітаміну С і ГК.
У наступному місяці ви можете вибрати той же набір. Або, якщо ви помітили тонкі лінії, які ви хотіли б ущільнити і згладити, ви можете вибрати з набору сироватки з пептидним випрямленням від зморшок. Оригінальний набір містить пептидний комплекс і амазонське масло, а набір Supercharged включає ексклюзивний морський інгредієнт для регенерації. Різні набори з різними активними інгредієнтами враховують свіжість і настройку на щомісячній основі.
Віртуальна дерматологія
Девід Лоршер, доктор медицини, дерматолог і генеральний директор Curology, прагне до того, щоб людям було простіше і доступніше насолоджуватися здоровою, чистою шкірою. «Коли я практикувався в якості дерматолога в центрі Нью-Мексико, багато хто з моїх пацієнтів їхали більше двох годин, щоб побачити Мене", - говорить він. «Були також незліченні випадки, коли пацієнти зателефонували до мого кабінету з аптеки, кажучи, що їх рецепт коштуватиме понад 200 доларів, тому вони залишали аптеку без нього".
Призначення за ціною
Доктор Лоршер каже, що якісні засоби від прищів не повинні бути недоступними. Він знав, що повинен бути кращий шлях, і заснував Curology в 2014 році разом зі своїм братом Гленном, технологом, і його дерматологом, матір'ю і колегою, дипломованим лікарем, Ненсі Сатр. Мета: піклуватися про пацієнтів віддалено так само ефективно, як і особисто. "Поєднуючи індивідуальні формули, Рецептурні інгредієнти та медичні консультації від ліцензованого Постачальника дерматології в одному спрощеному онлайн-чаті, ми вже допомогли багатьом людям за безпрецедентно доступною ціною", - говорить доктор Лоршер.
Curology дозволяє віддалено працювати з особистим лікарем-дерматологом, який оцінює вашу шкіру для вирішення проблем, що варіюються від прищів і гіперпігментації до тонких ліній і зморшок, і призначає відповідну формулу відповідно. Звідти ви можете працювати з вашим провайдером, щоб налаштувати щомісячну доставку відповідно до ваших цілей і потреб зміни шкіри. "Послуги, які ви отримуєте, можна порівняти з відвідуванням Кабінету дерматолога, за цінами аптеки", - говорить доктор Лорчер.
Клінічно ефективна шкіра