0 ₴
Зробити замовленняСтійкість в індустрії краси
Індустрія краси, починаючи від упаковки до пошуку інгредієнтів та їх розподілу, має тенденцію бути чимось, але не стійким. Ці компанії намагаються змінити це-для вас, майбутнього і планети.
У 2019 році косметична індустрія була оцінена приблизно в 532 мільярди доларів, і з 2016 року ця цифра зростає майже на 5 відсотків щороку. Чисельність і зростання, безумовно, вражаючі. І хоча індустрія краси робить багато для поліпшення самопочуття людей, вона також несе відповідальність за велику кількість відходів, які завдають шкоди навколишньому середовищу.
Досягнення в області сучасних технологій означають, що здійснювати покупки - як в Інтернеті, так і в магазині - як ніколи легко. Тим не менш, швидке виробництво та доступність будь-якого продукту створили руйнівний цикл для наших екосистем, дикої природи та планети. Індустрія краси-великий злочинець. "За даними Агентства з охорони навколишнього середовища, третина сміттєзвалища належить індустрії краси, більша частина якої припадає на декоративну косметику, тому що для її виробництва використовують одноразові матеріали», - пояснює Тііла Аббітт, засновник веганської косметики.
Хоча ця інформація може здатися трохи страшною, багато косметичних та гігієнічних брендів прагнуть боротися з негативними наслідками для галузі, пропонуючи покупцям екологічно чисті альтернативи, які не приносять в жертву якість. На честь Місяця Землі, ми розглядаємо практики сталого розвитку в світі косметики, догляду за шкірою та оздоровчих центрів, щоб зрозуміти, як ми можемо зробити наш світ - і себе - більш красивим.
Стійкість в красі
Стійкість сама по собі є задоволенням сучасних потреб таким чином, щоб не перешкоджати майбутньому або сьогоденню за допомогою виробництва зазначеної потреби. У сфері краси та особистої гігієни екологічність означає використання упаковки, придатної для вторинної переробки, скорочення використання одноразових пластиків, свідомо відібраних інгредієнтів, безпечних компонентів і дрібного виробництва від початку до кінця.
Але оскільки багато продуктів наносяться безпосередньо на шкіру, волосся або зуби, створення безпечних і ефективних продуктів додає додаткову проблему. "Мова йде про сталий пошук натуральних інгредієнтів", - говорить Бі Шапіро, засновник бренду чистих парфумерії Ellis Brooklyn. «Але він також розглядає, як зелена хімія та біотехнологія можуть бути використані в промисловості для збереження дерев та природних ресурсів».
Чому промисловість в красі нестійка
У 2015 році управління з санітарного нагляду за якістю харчових продуктів і медикаментів США (FDA) заборонило використання мікробусин в косметичних продуктах після того, як дослідження показали їх негативний вплив на океани. Зовсім недавно бренди почали досліджувати та інвестувати в біорозкладані альтернативи, відмовляючись від одноразових пластиків. Але є ще аспекти галузі, які потребують вирішення.
«Я відвідала безліч підприємств з переробки, поговорила з інженерами по упаковці в цьому місці і зрозуміла, що з декоративною косметикою змішані матеріали», - пояснює Еббітт. "Є більш важкі пластмаси, де немає вторинного ринку для їх переробки, і вони змішані з дзеркалами, магнітами і гвинтами. Там ніхто не розбирає ці шматочки. Не кажучи вже про те, що багато з цих добавок не підлягають вторинній переробці. "Дзеркала та магніти не підлягають вторинній переробці", - каже вона. "І вони є майже у всіх компонентах макіяжу".
Хоча ніхто не очікує, що Краса і Особиста гігієна будуть безвідходними, процедури і протоколи можуть і повинні змінитися. В даний час більша частина того, що виробляє промисловість, являє собою довгострокові відходи. Розкладання паперу займає від двох до шести тижнів, а пластика - майже 1000 років. Ось чому розумний Шопінг важливіший, ніж будь-коли.
Краса і стійкість
Незважаючи на широку присутність на світовій арені і швидке зростання, індустрія краси може бути більш стійкою, якщо бренди зроблять необхідні кроки. "Справжня стійкість складна", - каже Лейла Кас, засновник біорозкладаної марки косметики для обличчя KNESKO. "Баланс між витратами, стійкістю і безпекою, ви повинні знайти хороший баланс між стійкими продуктами, які не будуть погіршуватися в нашому догляді за шкірою, на додаток до хорошого зовнішнього вигляду».
Щоб бути гігієнічними та портативними, косметичні продукти, як правило, поставляються в більш компактній упаковці, яка повинна бути як ергономічною, так і естетично привабливою. Але це не означає, що вони не можуть бути стійкими. «Коли ви запускаєте новий продукт, вам потрібно шукати найбільш стійку альтернативу для всього, від кришки до матеріалу, що використовується для інструменту, паперу, целофану, складів і навіть запаху», - пояснює Сью Набі, засновник бренду Orveda. "Ми-єдина лінія по догляду за шкірою, аромат якої на 98% складається з біорозкладаного аромату, який не містить алергенів».
Що роблять бренди
Хоча жоден продукт не може бути повністю безвідходним, багато компаній роблять все можливе, щоб компенсувати вплив на навколишнє середовище їх розробки і виробничого процесу, зберігаючи при цьому якість і безпеку продукту. Нижче наведено кілька кроків, які косметичні бренди зробили для досягнення стійкості.
1. Упаковка
Коли ви враховуєте, скільки шарів термоусадочної плівки, картону та пластику вам потрібно роздрукувати (і викинути), щоб відкрити безліч косметичних продуктів, не дивно, що упаковка є основним джерелом відходів в індустрії засобів особистої гігієни.
"Стійкість упаковки охоплює все, від дизайну, виробництва, транспортування, утилізації», - зазначає Кас. У випадку з KNESKO, вона каже, що її команда "навчається»," досліджуючи нові технології та розглядаючи всі аспекти, перш ніж приймати будь-які нові ініціативи, щоб постійно покращуватися".
Дзеркала і магніти - два таких пакувальних компонента, які потребують екологічному оновленні. У Beauty Ether Аббітт розробив палітри для макіяжу, які не містять їх, і переконався, що все було сертифіковано FDA. Крім того, вона шукала Папір для справедливої торгівлі в стійких лісах і продовжує стежити за своїми джерелами чорнила, щоб з'ясувати, чи можлива рециркуляція.
Для Набі і Орведи інновації-це природне рішення. «В даний час ми працюємо над стійкими варіантами пластикової упаковки для наших продуктів», - пояснює вона. "Ми випустили перші 100% біорозкладані та багаторазові свічки класу «люкс» і працюємо над новим поколінням, на 100% стійким і ефективним SPF».
Хоча відійти від пластику може здатися очевидним рішенням, воно не таке просте, як здається. "Якщо ми перейдемо від пластикових контейнерів до алюмінію або паперу, звідки вона береться», - запитує Метью Малін, співзасновник MALIN + GOETZ. "Скільки більше або менше енергії було використано, щоб дістати її нам і виробити?». Викиди від виробництва та транспортування повинні бути оцінені до вибору відповідної альтернативи. «Ми розглядаємо всі наші виробництва і як зберегти їх локально", - пояснює він. "Які інгредієнти є найбільш стійкими, ефективними та найкращими для використання? Чи можемо ми розглянути і перейти до упаковки, яка є більш екологічно чистою? І що це означає?».
Такі зусилля не поширюються тільки на нові продукти. Застарілі бренди взяли на себе аналогічні зобов'язання щодо оцінки своїх власних систем і процесів. "У минулому році ми провели" сканування пластмас " і проаналізували нашу повну лінійку упаковок, щоб оцінити її вплив на навколишнє середовище від колиски до могили, - пояснює Чарльз Дентон, генеральний директор Erno Laszlo. Отримані результати призвели до» затвердженого " списку упаковок, який включає смоли з відомим життєздатним потоком рециркуляції, таким як скло, алюміній, поліетилен високої щільності і поліпропілен.
Відповідно до цього зобов'язання бренд також удосконалив свій культовий метод подвійного очищення, щоб зробити його більш екологічно безпечним, видаливши мильницю і поліетиленову плівку на користь пергаментного паперу. Результат? Повністю переробляється клієнтський досвід. "У кінцевому рахунку, я хотів би володіти та експлуатувати потік переробки з зворотним зв'язком для вилучення наших власних пластикових відходів для повторного використання в новій упаковці, яка в кінцевому підсумку потрапить в руки наших споживачів», - говорить Дентон.
І він закликає інші компанії рухатися в тому ж напрямку:» прийміть заходи для усунення проблемної або непотрібної пластикової упаковки", - пропонує він. "Вживайте заходів, щоб перейти від одноразових моделей до багаторазових. Там, де це доречно, 100% пластикової упаковки повинні бути багаторазового використання, утилізуватися або компостуватися».
2. Інгредієнт
Говорячи про стійкість, слід також враховувати склад продукту і джерело інгредієнтів. У той час як в індустрії краси дуже мало правил FDA, бренди беруть справу в свої руки.
Веганські формули стають все більш поширеними, як і обіцянки, що інгредієнти отримані з етики. «Є певні інгредієнти, з якими ви повинні бути особливо обережні, і вони, як правило, мають відношення до інгредієнтів на основі деревини», - пояснює Шапіро. «Ви, безумовно, маєте сандалове дерево з гарним джерелом, але все ще існує величезна кількість сандалового дерева, яке незаконно продається або взагалі не вирощується / не видобувається. Все, що пов'язано з пальмовою олією, також потребує другого погляду".