0 ₴
Зробити замовленняТехнологічні тенденції 2021 року в лазерній епіляції
Оскільки вакцини від COVID-19 випускаються і підприємства адаптуються до нової норми, люди в усьому світі починають користуватися деякими з своїх минулих предметів розкоші, такими як естетичні та салонні процедури, призначені для зняття стресу та тривоги.
Збільшення наявного доходу і усвідомлення естетичної краси призвело до збільшення витрат споживачів на засоби особистої гігієни, особливо на видалення волосся.За прогнозами, глобальний ринок естетичної медицини після пандемії до 2025 року досягне 15, 9 млрд. CAGR 10, 9%.
Завдяки широко доступним засобам для видалення волосся і величезному зростанню інтересу до особистого догляду, видалення волосся є одним з найнижчих бар'єрів на шляху в світ естетичних косметичних процедур як для чоловіків, так і для жінок.
Як власник естетичної клініки, що пропонує косметичні процедури, вам важливо йти в ногу з технологічними тенденціями в області пристроїв для лазерної епіляції, щоб постійно адаптувати і покращувати свої послуги, особливо під час пандемії.
Дізнайтеся більше про тенденції в технологіях видалення волосся в 2021 році і потенційні можливості розвитку вашого бізнесу.
Цифри тенденцій в області лазерної епіляції
COVID-19, безсумнівно, вплинув на естетичну індустрію, особливо коли мова йде про процедури лазерної епіляції, які представляють собою фізичні сеанси один на один в клініках.
Однак, незважаючи на тимчасове закриття клінік у розпал пандемії, прогнозується, що розмір світового «ринку лазерної епіляції» досягне 1 378, 4 млн доларів США до 2027 року, показуючи середньорічний темп зростання 15, 2% протягом прогнозованого періоду. Швидке зростання розміру ринку також багато в чому пояснюється розвиваються Азіатсько-Тихоокеанським регіоном, де розмір ринку в 2019 році становив 209, 7 мільйона. З появою вакцин і ретельними процедурами New Normal клініки починають знову відкриватися.
Способи видалення волосся протягом багатьох років еволюціонували від більш традиційних методів, таких як гоління, трідінг і воскова епіляція, до технологічно просунутих методів, таких як епіляція і лазерна епіляція.
Раніше багато клінік часто орієнтували свій маркетинг видалення волосся на жінок. Однак все більше чоловіків починають звертатися за косметичними послугами. У 2018 році дослідження Mintel показало, що 46% чоловіків видаляють волосся на тілі з естетичних причин. Наприклад, багато чоловіків вважають, що видалення волосся підвищує впевненість в собі, оскільки воно може підкреслити рельєфність м'язів, особливо для тих, хто часто тренується.
В останні роки багато хто усвідомив Довготривалі переваги процедур лазерної епіляції при видаленні небажаного волосся. Хоча перший рубіновий лазер для видалення волосся був створений в 1960 році, тільки в кінці 1990-х років лазерна епіляція стала досить безпечною і ефективною для використання в косметичних цілях. В даний час клієнти можуть скористатися доступними варіантами лікування, такими як епіляція і фотоомолодження, за допомогою декількох сеансів в салонах краси.
Незважаючи на те, що пандемія сповільнила поточний попит на послуги лазерної епіляції через заходи соціального дистанціювання і обмежувальних обмежень, ринок як і раніше буде продовжувати рости після пандемії. Очікується, що Азіатсько-Тихоокеанський регіон буде домінувати на ринку епіляції через такі фактори, як зростання купівельної спроможності споживачів, старіння і зміни в моделях сучасного способу життя, і в найближчому майбутньому буде продовжувати рости.
Технологія лазерної епіляції
Як насправді працює лазерна епіляція? Слово лазер насправді є абревіатурою від «посилення світла за рахунок вимушеного випромінювання". Пристрій для лазерної епіляції випромінює когерентне монохроматичне світло. Під час процедури пристрій впливає на меланін у волосяному фолікулі і видаляє волосся в більш певних і виборчих областях.
Найбільш часто використовувані пристрої для лазерної епіляції в естетичній індустрії включають Nd: YAG (ітрій-алюмінієвий гранат, легований неодимом) і діодні лазери. Ці високоефективні пристрої продовжують домінувати на світовому ринку епіляції.
У звіті Grand View Research очікується, що ринок лазерів на Nd: YAG буде рости найбільш швидко протягом 2026 року, оскільки він має більш довгу хвилю 1064 нм; це забезпечує більше поглинання в оптичному вікні і оптимально для пігментованої шкіри.
Точно так же в звіті прогнозується, що на сегмент ринку діодних лазерів припадатиме найбільша частка на ринку лазерної епіляції. Запуск нових передових діодних лазерів з довжиною хвилі 810 нм призведе до подальшого розширення ринку.
Багато компаній розвивають свій бізнес, купуючи і модернізуючи свої пристрої для лазерної епіляції, щоб підтримувати і збільшувати попит на процедури з видалення волосся. Один із способів, яким клініки можуть розвивати свій бізнес, - це використання змішаної технології для лазерних пристроїв для видалення волосся - один лазерний пристрій може випромінювати комбінацію довжин хвиль для підвищення ефективності видалення волосся.
Наприклад, лазерний пристрій Candela GentleMax Pro оснащений двома довжинами хвиль, який поєднує в собі лазери на александриті з довжиною хвилі 755 нм і Nd: YAG з довжиною хвилі 1064 нм. Пристрій дуже універсальний і може використовуватися для видалення волосся, різних типів шкіри та інших показань.
Оскільки неінвазивний і безопераційний метод лазерної епіляції починає набирати обертів, вартість лікування також знижується, що робить його більш привабливим для споживачів у всьому світі.
Чому лазерна епіляція-це реальна можливість?
Сьогодні лазерна епіляція входить в п'ятірку найбільш неінвазивних естетичних процедур, які вибирають люди. Зростаючий попит і зростання ринкової вартості лікування можна пояснити ефективністю цих пристроїв. Завдяки досягненням в області пристроїв для лазерної епіляції, лікування тепер може ефективно зменшити ріст волосся на 90-95% .
Це дуже подобається людям, які хочуть видалити волосся назавжди безболісно. Постійне видалення волосся завжди було постійною проблемою. Хоча такі методи, як воскова епіляція та гоління, є ефективними способами, вони є тимчасовими і потенційно можуть призвести до врослого волосся або алергічних реакцій.
Щоб залучити споживачів, клініки повинні розповісти своїм клієнтам про переваги використання пристроїв для лазерної епіляції і про те, як вони можуть значно знизити ріст волосся. Постарайтеся зрозуміти їх больові точки, пов'язані з врослими або небажаними волоссям на певних ділянках тіла. Багато споживачів часто турбуються про можливі побічні ефекти і ризики; для клінік життєво важливо підтвердити ці побоювання і розповісти клієнтам про переваги.
Найголовніше, не забудьте вивчити різні типи лазерних пристроїв, будь то косметичні, естетичні або медичні. Дізнайтеся, як різні пристрої впливають на успіх процедури видалення волосся, а також на сумісність пристроїв для різних типів шкіри, щоб ваші клієнти досягли оптимальних результатів.
Нарешті, щоб підтримувати провідну косметологічну клініку, важливо позиціонувати себе як естетичний спа-центр і надійний постачальник медичних послуг, який може обслуговувати всі типи клієнтів за допомогою виробника пристроїв, який високо цінується як клієнтами, так і кінцевими пацієнтами.
Довіра і клієнтський досвід - найбільш важливі відмінності бренду. Ви можете запропонувати найкращі ціни або найкращі місця, але ваші клієнти не повинні залишатися без відмінного обслуговування. Налагодження відносин з вашими клієнтами має першорядне значення-коли вони можуть довіряти постачальникам послуг і пристроїв в наданні їм найкращих результатів, вони будуть більш ніж готові інвестувати в Ваші послуги.
Проконсультуйтеся з постачальниками пристроїв, щоб дізнатися, як ви могли б розширити свою практику і працювати разом, щоб надати своїм клієнтам неймовірний досвід, який безумовно виділить вас серед конкурентів.
Що слід робити зараз?
Настав час внести постійні та ефективні зміни у свої бізнес-операції, щоб вони відповідали новим нормальним стандартним операційним процедурам (СОП) і допомогли вашому підприємству виділитися серед інших. Скористайтеся можливостями і новими тенденціями в технологіях видалення волосся і максимально використовуйте ці потенційні результати.
Не всі пристрої для лазерної епіляції зроблені однаковими або дають однакові результати. Плануючи свій новий бізнес-підхід, подумайте про те, як Ваші пристрої можуть вплинути на якість ваших послуг.