0 ₴
Зробити замовленняВихід на глобальний рівень: Швейцарська естетика
Чотири сестри розповідають про те, як керувати європейською династією по догляду за шкірою і чому вони ведуть доброзичливий і стриманий підхід до ін'єкційних препаратів.
Від французької дівчини до тонкощів багатоетапної корейської процедури по догляду за шкірою міжнародна косметична та естетична індустрія настільки ж широка, наскільки і унікальна. Але завдяки глобалізації нішеві тренди тепер мають універсальну привабливість. У цій серії ми досліджуємо географічні маркери краси і те, як вони впливають на сучасного пацієнта і споживача в усьому світі.
Коли чотири сестри Полли росли в Женеві, Швейцарія, їх батько дерматолог, доктор Луїджі Полла, не особливо заперечував, якщо вони залишалися пізно вночі з друзями або в барі. Однак забути нанести сонцезахисний крем-це вже інша історія. «У нас ніколи не було б з ним стільки проблем, скільки коли ми отримували сонячний опік", - каже Ада Полла, старша сестра. "Це було найгірше, що ми могли зробити. Він завжди був дуже уважний до того, як ми ставимося до нашої шкіри. Це було частиною нашої освіти, якщо хочете».
Життя безпечних сонячних звичок не була єдиною річчю, яка справила враження на сестер. Всі четверо зараз залучені в один або кілька сімейних підприємств. Є лінія по догляду за шкірою, Alchimie Forever; медичний центр і спа-центр Forever Institut в Женеві; і новіша концепція магазину, орієнтована на міленіалів, Forever Boutique, в Лозанні. «Ми всі працювали з ним протягом усього нашого дитинства", - каже Ада. "Я почала в 10, допомагаючи з реєстрацією продуктів".
Сьогодні Ада, 41 рік, є генеральним директором Alchimie Forever, якою вона керує у Вашингтоні. Сиріл, 39 років, директор з комунікацій та маркетингу Forever Institut і Forever Boutique; Рейчел, 36 років, є генеральним директором обох. А 30-річна Роксана допомогла запустити Forever Boutique минулої осені, але в даний час зосереджена на своїй співпраці в області судинної хірургії в університетській лікарні в Лозанні.
Всі вони проявляють ініціативу в своїх особистих справах, але від свого батька вони дізналися, що ключ до посилення власної краси полягає в тому, щоб не перестаратися. "Ви б ніколи не побачили його пацієнта і сказали б щось на кшталт:" Ух ти, твої губи виглядають приголомшливо. До кого ти ходив?"- каже Ада. "Його підхід до краси полягає в довгостроковому плані, а не в тому, щоб вносити драматичні або радикальні зміни. Ви помітите невеликі, поступові поліпшення, але всі інші просто подумають, що ти виглядаєш чудово». Серед його фірмових процедур-метод рідкої підтяжки обличчя, що використовує наповнювачі з гіалуроновою кислотою для підтяжки, контурування і формування обличчя.
Хоча його пацієнти в Інституті Forever на Rue du Rhône в Женеві, як правило, більше 40 років, він помітив нове "ставлення до краси" серед молодого покоління і закликав своїх дочок створити простір, більш пристосований до їхніх потреб. "Жінки сьогодні, як і чоловіки, вони хочуть всього», - говорить Сиріл. "Вони хочуть медичної естетики, але хочуть природних результатів. Вони хочуть мати активну кар'єру, але вони також хочуть піклуватися про себе і про своє благополуччя. Вони хочуть доступності і в той же час розкоші і високого сервісу».
З цим розумінням, натхненним тенденціями зі Сполучених Штатів (від перукарень, призначених тільки для укладання феном, таких як Dry Bar, до обмеженого лазерного пропозиції в Skin Laundry), сестри Полла відкрили Forever Boutique в Лозанні минулої осені. "Ідея, - каже Рейчел , - полягає в тому, щоб покращувати, а не перетворювати».
Все в Forever Boutique орієнтоване на пацієнта, який проявляє ініціативу щодо своєї шкіри, перш ніж з'являться серйозні зміни, і який прагне піклуватися про неї протягом тривалого часу. Вона хоче, щоб послуги були профілактичними, швидкими і виконувалися в професійній, але невимушеній обстановці.
Є шість категорій на вибір: збільшення губ, омолодження обличчя (ін'єкції ботулінічного токсину), поліпшення кольору обличчя (пілінг), підвищення пружності шкіри (мікронідлінг і мікроін'єкції гіалуронової кислоти), макіяж і лазери. Всі ін'єкції виконуються лікарями, а інші види лікування-естетиками і медсестрами. Кожна процедура поставляється в» легкої «і» інтенсивної " версії. » Bo-Look", наприклад, пропонує набагато менше одиниць і більш тонке поліпшення з Botox, в той час як «Bo-Top» більше нагадує стандартне лікування ботулінічним токсином.
"Завжди було важливо приділяти час собі, робити уколи і проходити лікування, а також використовувати креми не тому, що ми марнославні і хочемо виглядати набагато молодше, ніж ми є насправді, але більш філософськи. Якщо ми добре виглядаємо, ми відчуваємо себе добре. І якщо ми будемо відчувати себе добре, ми буде робити все добре».
Найбільш примітним варіантом, унікальним для практики, є Instalip, процедура тимчасового збільшення губ, розроблена на місці. Це комбінація гіалуронових кислот різної молекулярної маси, що вводяться таким чином, що їх результати зберігаються тільки протягом двох-трьох тижнів. Ідея прийшла від усвідомлення того, що багато молодих жінок бояться наповнювачів через занадто завищених результатів. «У вас можуть бути трохи пухкі губи, ті, які ви дійсно хочете, не виглядаючи, ніби тільки що пройшли операцію", - говорить Рейчел. "Це менш серйозно. Це менш лякаюче. І якщо вам не сподобається результат, губи повертаються в норму через два тижні».
Щоб жінки регулярно поверталися - і заохочували звичку дерматологічного самообслуговування-існує програма членства, яка дозволяє клієнтам купувати регулярні послуги на рік з економією 25 відсотків, що становить від 100 до 200 доларів на місяць. «Ми орієнтуємося на молодих клієнтів і усвідомлюємо, що цим дівчаткам потрібно мати уявлення про свій бюджет», - говорить Рейчел. «У вас є бюджет для тренажерного залу, у вас є бюджет для вашого волосся, і тепер ви можете мати бюджет для вашої шкіри".
Кожна сестра-дитина плаката для регулярного обслуговування. Всі вони роблять Ботокс приблизно два рази на рік, і кожен присвятив себе лікуванню, яке вирішує їх різні проблеми зі шкірою - від легких пілінгів від прищів до лазерів від почервоніння і видалення волосся до мезотерапії і плазмоліфтінг від випадіння волосся.
Враховуючи їхню колективну кар'єру та те, як рано вони почали, не дивно, що обидва батьки були не просто лікарями, а підприємцями. Важка робота і почуття пригоди вкоренилися в їх вихованні. З 1984 по 1986 рік (до народження Роксани) сім'я жила в Бостоні, де їх мати, біомедичний дослідник, доктор Барбара Полла, навчалася в Гарвардській школі громадської охорони здоров'я. Протягом цього часу їх батько проходив стажування в докторантурі в центрі фотомедицини Wellman в Массачусетсі з дерматологом і піонером лазера доктором р. Роксом Андерсоном.
Це виявилося сприятливим початком. Коли Луїджі повернувся до Швейцарії і заснував власну клініку, він оснастив її лазерами і був першим, хто привіз нову технологію в Європу. Хоча лазери спочатку використовувалися для лікування дітей з пігментними плямами та гемангіомами, їх існування та медичне застосування посіяли насіння як для лінії догляду за шкірою, так і для швидко розвивається естетичної практики.
» У той час лазери були не такими швидкими, як сьогодні, тому лікування викликало багато тепла, багато почервоніння, набряків і побічних ефектів", - говорить Ада. "Мій батько хотів продукт, який би зцілив шкіру після лікування". Крем, який він розробив з другом-фармацевтом, давали дітям, але їх матері почали повертатися і просили виписати рецепт.
Оригінальний продукт, Kantic Brighening Moisture Mask, як і раніше залишається лідером продажів, і наступні продукти, деякі з яких були розроблені доктором Барбарою Поллою, зосереджені навколо боротьби із запаленням і здоров'ям шкіри.
"З самого початку мова йшла про заспокоєння", - каже Ада. "Сьогодні люди усвідомлюють його важливість, але коли я почала цю бесіду 10 років тому, коли ми починали, мова йшла про:«цей продукт не робить мою шкіру червоною. Це не змушує мою шкіру очищатися. Я нічого не відчуваю, так що, очевидно, це не працює". На щастя, це ставлення змінилося, і клієнти з більшою готовністю розуміють, що роздратування не завжди є найкращим ознакою того, що продукт підходить вашій шкірі.
На додаток до свого досвіду у формулюванні, мати дівчат також поділилася своєю красою, підкреслюючи їм важливість турботи про себе як форми самоповаги. "Вона була дуже зосереджена на красі, але не обов'язково на зовнішності, більше на почутті, яке приходить з красою", - говорить Ада. "Завжди було важливо приділяти час собі, робити уколи і проходити лікування, а також використовувати креми не тому, що ми марнославні і хочемо виглядати набагато молодше, ніж ми є насправді, але більш філософськи. Якщо ми добре виглядаємо, ми відчуваємо себе добре. І якщо ми почуватимемо себе добре, ми будемо робити все добре ».
Отже, які їх лікувальні процедури для здорової шкіри? Сестри Полла діляться своїми естетичними схемами.
РОКСАН, 30
"Першим лікуванням, яке я зробила, була лазерна епіляція. Тепер я колю Ботокс між бровами, тому що, коли я цього не роблю, у мене з'являються зморшки. Те, що я кажу своїм друзям, полягає в тому, що я не хочу приховувати всі мої початкові зморшки. Більше того, коли у мене є ця, я відчуваю, що це зовсім не відображає мою особистість, тому що це дає мені дуже суворий погляд, з яким я відчуваю себе неправильно. У мене все ще є прищі і чорні крапки, тому я регулярно роблю пілінги».
РЕЙЧЕЛ, 36