0 ₴
Зробити замовленняВиникнення " дермабренда" і його значення для майбутнього догляду за шкірою
Останнім часом ми всі слухаємо вчених і довіряємо їм більше, ніж будь-коли. Один з найбільш очевидних способів (крім очевидного) - догляд за шкірою. Пандемія зробила вчених більш помітними і авторитетними в нашому повсякденному житті. Дженні Міддлтон, директор з краси в агентстві трендів WGSN, каже:»протягом декількох місяців ми щодня дотримувалися ради вчених, тому ми навчилися довіряти цим голосам". Це впливає на індустрію краси. Можливо, все почалося з The Ordinary, прозорих інгредієнтів для догляду за шкірою Deciem, які блискуче працювали за невелику ціну. Якщо раніше ми всі разом фокусувалися на торгових марках, то тепер в центрі уваги знаходяться вчені та інгредієнти.
За словами Міддлтона, «бренди, які виділяють активні інгредієнти, зрізають пов'язку навколо продукту і роблять те, що вона робить, дійсно зрозумілим».
Популяризація Dermabrands
Ідея "дермабрендів" не нова, але традиційне визначення розширилося. Раніше визначене як бренди з підтримкою дерматологів, тепер це прізвисько охоплює будь-який бренд, який ставить науку або вчених на перший план у формулу. Щоб бути ясним, немає єдиного визначення для цієї популярної концепції. Частково це маркетинг. Але саме маркетинг є розумним для бренду і корисним для споживача. Ви бачите, ми всі трохи менше зацікавлені в гарній упаковці та розкішному брендингу, і нас більше переконує тестування, прозорість та ефективність. Коли справа доходить до догляду за шкірою, завжди існувала завіса таємниці, оскільки багато традиційних брендів рідко розкривали свої патентовані формули, замість цього зосереджуючись на упаковці та обіцянках. Нові бренди струшують цю стару динаміку; як каже Міддлтон:»безліч нових брендів ведуть нас за завісу". Це включає в себе ознайомлення споживачів з рецептурами, лабораторією та інгредієнтами.
"Прозорість-це головне в грі, і тепер споживачі все більше усвідомлюють догляд за шкірою, ніж раніше", - говорить Міддлтон.
Нові інтелектуали шкіри
Доктор Сем Бантінг, дерматолог з Лондона зі своїм власним дермабрендом, натхненна новою хвилею «скін-інтелектуалів». Вона каже:»Я думаю, що це чудово - наші клієнти все більше усвідомлюють активний догляд за шкірою, і це підштовхує бренди до більш інноваційних, чесних і прозорих дій". Обмін знаннями та пристрастю по догляду за шкірою в інтернеті дійсно заклав основу для зміни того, що означає Догляд за шкірою зараз. Закриті групи в Фейсбуці і Reddit's Skincare Addiction - нові прилавки краси. «Ми хочемо знати, що наші засоби по догляду за шкірою ефективні, особливо коли грошей на предмети розкоші не вистачає. Такі бренди, як Dermatica та Skin + Me, пропонують експертну діагностику та вирішення проблем по догляду за шкірою з регулярними перевірками та порадами дерматолога. Це дає нам більший контроль над нашою шкірою в той час, коли у нас дуже мало контролю. Краса завжди дарувала нам спокій і комфорт; Хіба ми не знайшли спокій після напруженого дня, коли займаємося доглядом за шкірою перед дзеркалом у ванній?».
Це час, відведений виключно для догляду за собою, і дермабранди дають додаткову впевненість в тому, що ми знаємо, що наносимо на обличчя. Ми переходимо від застарілих брендів, які покладаються на гарну упаковку, до догляду за шкірою, орієнтованого на інгредієнти і наукового підходу. Бренд доктора Сем-один із прикладів, який вона створила після презентації на шоу TLC Extreme Beauty Disasters. "Я зрозуміла, що існує велика прогалина на ринку простих і ефективних способів лікування прищів і старіння у дорослих - дорослих, які все ще схильні до висипань, але знаходять рішення для підлітків занадто суворими і недостатньо витонченими. І в той же час вони зіткнулися з першими тонкими зморшками, але традиційний антивіковий догляд за шкірою їх ламає. І я зрозуміла проблему з перших рук, коли поділилася цими проблемами з багатьма моїми пацієнтами. Мені подобається говорити, що суть мого бренду-це позбавлення від усіх домислів".
Бренди, орієнтовані на науку, - це майбутнє, але при цьому вони зберігають задоволення і розкіш, пов'язані з доглядом за шкірою. Там, де колись модні слова прикрашали наші пляшечки і тюбики для догляду за шкірою, такі бренди, як Drunk Elephant і The Ordinary, ставлять свої активні інгредієнти на перший план. Вони знають, що їхні споживачі знають про догляд за шкірою та уникають необхідності занадто багато говорити.
Майбутнє догляду за шкірою
Дермабренди нікуди не дінуться. Тим не менш, очікується, що в майбутньому все більша увага буде приділятися екологічно безпечному догляду за шкірою. Ми скорочуємо споживання пластику, і багато хто переходить на рослинний раціон, щоб захистити нашу планету, але як часто ми думаємо про вплив засобів догляду за шкірою? Міддлтон припускає, що відповіддю може бути біотехнологія. "Ми повинні запитати себе: чи правильно використовувати крихітний шматочок цієї рослини, а решта викинути-все для створення сироватки? Або нам слід знайти більш стійкий спосіб створення цього активного інгредієнта? Ймовірно, це буде біотехнологія. Люди захочуть, щоб бренди робили це більше".
Протягом дуже довгого часу нас годували ідеєю, що натуральні продукти найкраще, але тепер, коли ми все більше довіряємо тому, що може зробити наука, можливість використання біоінженерних активних інгредієнтів в догляді за шкірою замість марнотратного споживання органічних речовин може бути частиною наших турбот по догляду за шкірою в майбутньому. Дермабранди нікуди не йдуть, і в міру того, як ми все більше і більше навчаємося догляду за шкірою, ми можемо розуміти інгредієнти, які нам слід шукати в продуктах. Якщо ви не знаєте свої AHA з BHA, ви, ймовірно, скоро дізнаєтеся, оскільки наука зараз відіграє величезну роль у тому, як ми говоримо про красу.