0 ₴
Зробити замовленняЯк пластичні хірурги та пацієнти справляються з COVID-19
Щоб отримати уявлення про поточні умови в лікарнях і приватній практиці, два сертифікованих пластичних і реконструктивних хірурга розповідають про свій безпосередній досвід боротьби з коронавірусом.
Зрозуміло, що увага засобів масової інформації, що оточує пандемію COVID-19, була зосереджена, в першу чергу, на передових лініях - зокрема, на медичних працівників, осіб, які надають первинну медичну допомогу, і тих, хто знаходиться в найбільш постраждалих громадах. Але ця пандемія дуже сильно впливає на нас усіх.
Наприклад, як ця невідкладна ситуація в галузі охорони здоров'я та подальший карантин впливають на пластичну, реконструктивну та косметичну хірургію - від хірургів та їх персоналу до пацієнтів і все ще виконуваних процедур? Щоб отримати уявлення про поточні умови, ми поговорили з сертифікованим пластичним і реконструктивним хірургом Майклом Ньюманом, і сертифікованим пластичним і реконструктивним хірургом Джейсоном Рустаяном, про їх безпосередній досвід боротьби з коронавірусом.
Позитивний результат тесту на COVID - 19 в якості постачальника
У березні д-р Ньюман і д-р Джейсон зробили тест на COVID - 19 і він виявився позитивним. Хоча у кожного були слабкі симптоми, спочатку вони були трохи здивовані діагнозом. «Я зробив операцію в середу і відчував себе добре", - розповідає доктор Ньюман. «Але до вечора середи вдома я відчув легке поколювання в горлі і почав кашляти». Хоча це здавалося досить м'яким, відчуття сорому в грудях змусило доктора Ньюмана помилитися через обережність. На наступний день він скасував операцію, щоб уникнути поширення хвороби.
"Було важко знайти тести», - ділиться він. "Отже, я замовив тест у нашому офісі, взяв мазок і відправив його в лабораторію". До того часу, коли його результати стали відомі, доктор Ньюман вже відчув себе набагато краще - хоча, як і багато пацієнтів з коронавірусом, він дійсно відчував сплеск сорому в грудях і кашель близько дев'ятого і десятого дня. Загалом, доктор Ньюман провів майже три тижні в карантині (приблизно на шість днів довше, ніж рекомендує Центр з контролю та профілактики захворювань) для забезпечення безпеки.
У порівнянні зі своїм колегою, доктор Джейсон випробував інший набір симптомів на початку березня. «У мене була низька температура, хворобливі суглоби, відчуття нездужання», - згадує він. «Це було несерйозно, але досить погано, що я скасував операцію наступного ранку". Замість цього доктор Джейсон призначив зустріч на полігоні в Каліфорнійському університеті. Навіть при тому, що він ніколи не відчував біль в горлі, кашель або задишку, тест мазка з носа показав, що він заразився вірусом. Як і його колега, доктор Джейсон самостійно перейшов на самоізоляцію і взяв додатковий тиждень, перш ніж повернутися до роботи.
Грунтуючись на радах кількох лікарів і власних дослідженнях, доктор Джейсон приймав протималярійний препарат гідроксихлорохін протягом п'яти днів після постановки діагнозу. Здатність антивірусного препарату зменшувати тяжкість і тривалість коронавірусу не була доведена, хоча в даний час проводяться дослідження. Доктор Джейсон вказує, що немає ніякого способу визначити, чи допомогло це його одужанню.
Виконання тестів для пацієнтів
Після встановлення діагнозу обидва лікарі почали повідомляти всіх, з ким вони контактували, в дні, що передували появі їх перших симптомів. "Багато людей були дуже вдячні, що я подзвонив їм, і була пара, яка була стурбована", - розповідає доктор Ньюман, зокрема, пацієнт з літнім чоловіком і той, хто недавно закінчив хіміотерапію. На щастя, ніхто з співробітників і пацієнтів доктора Ньюмана і доктора Джейсона не заразився цією хворобою.
Повернення до роботи
Тепер, коли і доктор Ньюман, і доктор Джейсон отримали дозвіл повернутися на роботу, вони змогли оперувати тільки пацієнтів, які відповідають суворим критеріям. «Ми можемо зробити операцію прямо зараз, тільки якщо її затримка завдасть пацієнту шкоди", - ділиться доктор Джейсон. Це включає тільки рак і гостру травму-реконструкцію молочної залози, яка поєднується з мастектомією, операціями в порожнині рота, на голові і шиї, пухлинах черевної порожнини і гострих травм, таких як укуси собак, наслідки бійок і автомобільних аварій.
"Такі травми, якщо їх не лікувати в терміновому порядку, можуть привести до таких явищ, як деформації і рубці, які потім буде дуже важко лікувати», - пояснює доктор Ньюман. Минулого тижня у доктора Джейсона був випадок перелому носа, який вимагав негайного втручання. "Особливо для тих, у кого була попередня ринопластика, дуже важливо, щоб ви виконали її відразу, інакше це викличе проблеми в майбутньому», - говорить він.
Пластична хірургія під час пандемії
Лікарні та хірургічні центри по всій країні впровадили протоколи пандемії для захисту пацієнтів та постачальників медичних послуг. У Каліфорнійському університеті в Лос-Анджелесі, де працює доктор Джейсон, передбачувані пацієнти повинні пройти обстеження на коронавірус за 48 годин до будь-якої операції. Після виписки пацієнта доктор Джейсон і його команда повинні дотримуватися суворих правил до, під час і після операції. "Під час інтубації в кімнату допускається тільки анестезіолог», - ділиться він. "Вони носять маску N - 95 і принаймні додаткову маску для обличчя або PAPR [потужний респіратор для очищення повітря]"» Після того, як анестезіолог встановив дихальну трубку, хірургічна бригада чекає 20 хвилин, перш ніж повернутися в операційну.
Доктор Джейсон каже, що при виконанні процедур, пов'язаних з роботою на дихальних шляхах або пазухах, хірургам рекомендується носити маску із захистом для очей. Після операції денним пацієнтам все ще дозволено відновитися в лікарні, але їм рекомендується якомога швидше покинути хірургічний центр. Пацієнтам, яким потрібна ночівля, не дозволяється приймати відвідувачів.
Вплив вірусу на пацієнтів
Доктор Ньюман каже, що це був дуже важкий час для пацієнтів, особливо хворих на рак. "Вже є, чим керувати, особливо тим, хто отримує хімію і намагається все це розрахувати», - пояснює він. «Це ускладнює ситуацію, коли вони вже так багато переживають". Він додає, що пацієнти стурбовані тим, що їм доводиться звертатися до лікарні, де вони можуть зазнати впливу коронавірусу.
Можливо, єдиний плюс, говорить доктор Ньюман, в тому, що реконструктивні пацієнти не повинні конкурувати з будь-якими виборними операціями за тимчасові інтервали. "Графік операцій в значній мірі відкритий для всіх, хто його потребує», - зазначає він.
Для пацієнтів, які з нетерпінням чекали планової косметичної процедури, яка тепер була відкладена (дещо невизначено), криза COVID-19 може бути психологічно складною. «Це впливає на нас усіх по-різному",-зазначає д-р Джейсон. "Кожна людина щодня відчуває цілий ряд емоцій, і жодна з них не є більш-менш достовірною, ніж інша».
У період очікування обидва лікарі стверджують, що є кроки, які ви можете зробити вдома, щоб поліпшити загальний стан шкіри. "Зараз дуже вдалий час, щоб зробити м'який пілінг або подвоїти застосування ретинолу», - говорить доктор Ньюман про соціально віддалений час простою. Звичайно, вам необхідно проконсультуватися з лікарем, перш ніж коригувати дози будь-яких рецептурних ліків або комбінувати місцеве лікування. Гарні новини? Можливо, не так вже й складно отримати віртуальну зустріч прямо зараз (про це нижче!).
Інтервал косметичних хірургічних процедур
У Каліфорнійському університеті співробітники д-ра Джейсона попередньо перенесли графік роботи косметичних пацієнтів на середину травня-хоча все може змінитися в залежності від триваючої реакції уряду на пандемію. Він повідомляє, що близько двох третин його естетичних пацієнтів вирішили забезпечити новий часовий інтервал, в той час як інші використовують вичікувальний підхід. В даний час офіс доктора Ньюмана проводить перебазування пацієнтів на травень.
З іншого боку, ті пацієнти, яким вдалося прослизнути під хірургічний скальпель, насолоджуються більш розслабленим - і інкогніто-відновленням. Доктор Джейсон каже, що він відвідує цих пацієнтів після операції, тільки коли це абсолютно необхідно (наприклад, для зняття швів). Все інше обробляється самостійно.
Консультації під час карантину
Багато хірурги досі проводять консультації для пацієнтів - як по необхідним процедурам, так і по косметичних. Хоча всі косметичні консультації в даний час проводяться віртуально, зустрічі з пацієнтами, які потребують медичної допомоги, можуть проводитися в очному або онлайн режимі, в залежності від практики. Доктор Джейсон, наприклад, проводить практично всі свої консультації, навіть з пацієнтами, які схвалені для операції. "Зараз я бачу їх лише в день операції", - пояснює він. Навіть його співробітники працюють максимально віддалено «" як додатковий рівень захисту". Доктор Ньюман, з іншого боку, спостерігає за пацієнтами особисто, але тільки за тими, хто пройшов попередній скринінг по телефону і вже схвалений для операції.
Зайве говорити, що обидва хірурги вживають додаткових запобіжних заходів у своїх офісах. Всі співробітники в масках. Процеси санації - як між пацієнтами, так і в кінці дня - також стали більш агресивними. «Ми обмежуємо кількість людей в зоні очікування і відкриваємо балкон, щоб створити більше місця і мати можливість дихати свіжим повітрям", - говорить доктор Ньюман. У його лікарні є охоронні пости в кожній точці входу. «Вони перевіряють людей на лихоманку та будь-які ознаки захворювання, перш ніж пропустити когось», - додає доктор Джейсон.