0 ₴
Зробити замовленняЯк знайти пластичного хірурга або дерматолога, що спеціалізується на чоловіках
Деякі постачальники естетичних послуг працюють головним чином з чоловіками або жінками - і визначення того, чи спеціалізується дерматолог або пластичний хірург на тому, що ви шукаєте, є ключем до забезпечення найкращого можливого результату.
У своєму житті, як журналіст по красі і догляду, я точно пробую що-небудь один раз. Я втратив рахунок, скільки кабінетів лікаря я відвідав, скільки лікувань я отримав і скільки разів різні лікарі пояснювали мені сенс процедур (часто однаково, іноді ні). Але коли справа дійшла до моєї власної косметичної операції в минулому році, я зіткнувся з новою дилемою. Я ніколи не потрапляв під ніж. Це була абсолютно нова гра, яку я не хотів сприймати легковажно. І найважливішим для всього цього рішення було те, кого я вибрав.
Це так довго
Я тільки один з зростаючої кількості чоловіків, які шукають косметичні процедури, як хірургічні, так і нехірургічні. У міру того, як все більше чоловіків переповнюють кабінети дерматологів і пластичних хірургів по всій країні, змінюється підхід постачальників до цих чоловіків. "Двадцять років тому існував термін для типового чоловічого пацієнта з пластичною хірургією під назвою SIMON, який означав" самотній, незрілий чоловік, який надмірно вичікувальний і самозакоханий», - говорить сертифікований пластичний хірург з Манхеттена, член ради директорів Філіп Міллер. Пацієнтів SIMON було важко задовольнити через їх високі очікування, що не обов'язково є чоловічою характеристикою, але, здавалося, було звичайним явищем серед чоловіків, які шукали естетичне лікування кілька десятиліть тому. Ця репутація перетворила кожного пацієнта чоловічої статі, який увійшов в офіс постачальника, в негайний червоний прапор.
За словами доктора Міллера, якого я в кінцевому підсумку вибрав для проведення операції, часи змінилися. "Уявлення про те, що пацієнт-чоловік автоматично стає SIMONOM, є старою точкою зору. Все більше людей, які шукають естетичну хірургію, у яких є розумні очікування, з якими приємно працювати і які дуже задоволені своїми результатами", - говорить він. Це в основному тому, що знань у вільному доступі про пластичну хірургію і косметичних процедурах набагато частіше, особливо серед чоловіків. Розширення знань не тільки дозволяє більшій кількості чоловіків відчувати себе комфортно в пошуках естетичного лікування, але також дає їм можливість вибирати постачальника послуг.
Пацієнти чоловічої статі та пацієнти жіночої статі
Тим не менш, чоловічий підхід до медичної естетики та косметичної хірургії іноді відрізняється від жіночого. Жінки, як правило, більш дослідницькі, тоді як чоловіки «прагнуть бути більш прямими і приходять з тим, що вони конкретно хочуть працювати»,-каже сертифікований дерматолог Морган Рабах, доктор медичних наук, Нью - Йорк. Як правило, чоловіки помічають щось, що вони хочуть змінити-наприклад, гусячі лапки або виражені щелепи - і шукають постачальника для вирішення цієї конкретної проблеми. За словами доктора Моргана, менш типово для чоловіка задавати загальне питання типу " що мені потрібно?».
Частково це може бути пов'язано з тим, як чоловіки зазвичай знаходять своїх постачальників: через рефералів. "Більшість моїх чоловічих пацієнтів надходять з перевірених джерел, як і інші пацієнти", - говорить Леслі Рабах, доктор медичних наук, сертифікований хірург з пластичної хірургії та реконструктивної хірургії, який є співзасновником LM Medical. "Вони кажуть:»Я більше нікуди не піду, тому що ви найкраща людина для цього". У них вже є уявлення про те, чого вони хочуть, і вони не ставлять це під сумнів». За її словами, у багатьох випадках її пацієнти-чоловіки провели багато досліджень, перш ніж навіть увійти в її двері, тому що вони задають конкретні питання про певну процедуру, яку хочуть. "Навіть якщо вони не проводили дослідження, вони підходять до цього по-чоловічому», - каже вона.
Специфіка завжди допоможе при виборі постачальника, але це не означає, що це легко. За словами доктора Леслі, деякі чоловіки так хочуть запитувану процедуру, і чи можуть вони зробити це в той же день (або, що ще гірше, спробувати повністю відмовитися від консультації).
Як знайти провайдера
Незалежно від статі, кожен, хто цікавиться естетичною хірургією або неінвазивним лікуванням, не повинен приймати рішення легко. А чоловікам, які збираються пройти першу процедуру - як я, - важливо мати досконалий план дій. Це найважливіші речі, які слід враховувати при виборі постачальника, на думку експертів.
Пройдіть кілька консультацій з різними лікарями
Більшість лікарів, які працюють як з чоловіками, так і з жінками, кажуть, що жінки, як правило, купують частіше, ніж чоловіки, перш ніж приймати рішення. Знати, що ви хочете, це одне, але, коли справа доходить до того, щоб йти під ніж або лазер, краще бути повністю впевненим, що ви працюєте з потрібною людиною. «Я кажу пацієнтам, щоб вони пішли на прийом до трьох людей", - каже сертифікований пластичний хірург Беверлі Хіллз, доктор медичних наук Бабак Дадванд. "Якщо ви бачите двох людей, які говорять різні речі, це ще більше збиває вас з пантелику. Якщо ви бачите трьох людей, швидше за все, два або всі троє погодяться на одну і ту ж техніку".
Робіть вибір на основі спеціальності
Подумайте про це наступним чином: якщо ви керуєте Ferrari, ви не приймаєте його за механіку; ви йдете до того, хто спеціалізується на Ferrari. Те ж саме стосується будь-якого часу, коли ви розглядаєте косметичну процедуру. Ви хочете працювати з тими, хто робить подібні процедури кожен день. Проведіть дослідження, перш ніж звернутися за консультацією. Якщо ви не можете записатися з сайту, не соромтеся запитати зателефонувати в їх офіс. «Мене завжди дивує, коли хтось приходить і просить провести процедуру тіла", - говорить доктор Морган, який спеціалізується на дерматології обличчя. "Якщо ви хочете працювати з тілом, перейдіть до людини, яка спеціалізується на цьому".
Завжди дивіться фотографії до і після
За словами доктора Леслі, деякі з її пацієнтів чоловічої статі настільки сповнені рішучості, перш ніж увійти в її двері, що вони навіть не хочуть дивитися на фотографії до і після. Це, однак, ніколи не буває добре. Перегляд фотографій роботи провайдера - це не маркетинговий трюк, це спосіб переконатися, що він може забезпечити результати, які ви шукаєте. "Найголовніше, щоб естетика лікаря була саме тим, чого ви хочете", - каже вона. Попросіть подивитися фотографії конкретної процедури, яку ви розглядаєте, І, якщо можливо, сфокусуйтеся на фотографіях пацієнтів чоловічої статі. "Ви хочете виглядати краще, ніж будь-коли», - каже вона, тому, якщо вам не подобається, як пацієнти виглядають на своїх фотографіях, це говорить про те, що вони не є відповідним постачальником для вас.
Стать не має значення
Коли ви бронюєте масаж, вас зазвичай запитують, чи віддаєте перевагу ви терапевта чоловічої або жіночої статі. Причина в тому, що деяким людям просто зручніше спілкуватися з людьми того ж або протилежної статі. У цьому немає нічого ганебного, і те ж саме можна застосувати, коли ви вибираєте Постачальника косметичної процедури. «Я впевнений, що це допомагає (іноді), що я чоловік",-каже Давал Бханусалі, доктор медичних наук, сертифікований дерматолог з Нью-Йорка. "Коли Вам буде зручно з кимось, ви будете говорити з ним".
Доктор Леслі тим часом бачить іншу сторону. "Деякі чоловіки відчувають себе більш комфортно, розповідаючи жінці про догляд за шкірою та пластичну хірургію", - каже вона. Стать постачальника може поставити вас перед вибором, але це ніколи не повинно бути вирішальним фактором при роботі з ними. Важлива ваша стать і як часто вони працюють з пацієнтами чоловічої статі. «Ви хочете піти з тим, хто має великий досвід спілкування з чоловіками і оперуватися у нього, щоб отримати чоловічу, а не жіночу зовнішність і зрозуміти, що є різниця», - говорить доктор Міллер. Хороший спосіб визначити, чи має лікар досвід роботи з чоловіками, - це фотографії до і після, але, як зазначає д-р Міллер, їх здатність публікувати фотографії залежить від схвалення пацієнта, а багато чоловіків його не дають. Якщо ви не бачите багато фотографій чоловіків, напишіть постачальнику або зателефонуйте в його офіс і запитайте заздалегідь.
Легка комунікація
Спілкування з потенційним постачальником не залежить від знання кількох медичних термінів або навіть від того, що ви хочете зробити. Замість цього важливо мати можливість чітко сформулювати, що Вас турбує і які результати ви хочете бачити. "Є певні слова, які пацієнти можуть захотіти використовувати, що відразу ж призводить до непорозуміння», - говорить доктор Міллер. "Такі речі, як" я хочу виглядати м'якше " або "Я не хочу виглядати слабким»це емоційні терміни, а не описові терміни, і ми збираємося провести описову процедуру". Якщо ви не можете нормально формулювати, в кінцевому рахунку, постачальник послуг буде задавати питання, щоб зрозуміти, що ви просите. Спеціально для хірургічних процедур постачальник може використовувати комп'ютерне програмне забезпечення для відображення післяопераційних результатів. Будьте готові дати конкретний відгук про те, чи подобається вам те, що вам показують і чому. Чим більш конкретною буде консультація, тим краще будуть результати.
Будьте чесні